Menu toggle

Velkommen

Europas største marked for brugte reservedele.
Lige nu 2.532.740 reservedele til salg.

Ofte stillede spørgsmål

Vælg din kategori

Varespørgsmål

Bestilling

Levering

Min ordre

Returnering

Reklamation

Varespørgsmål

Hvad skal jeg oplyse, når jeg ringer eller skriver til kundeservice vedr. en reservedel?

Når du har fundet delen på vores hjemmeside, har vi brug for et ID nummer på reservedelen. Dette finder du under vare specifikationer – ID nummer. Fx D_1234_123456.

Kan jeg være sikker på, at delen passer til min bil?

Hvis originalnummeret er oplyst på delen og dette er identisk med nummeret på din egen reservedel, kan du som udgangspunkt være sikker på, at delen passer til din bil. Hvis du vil være helt sikker, kan du med fordel kontakte dit autoværksted.

Bestilling

Hvordan kan jeg betale for min reservedel?

Du kan vælge at betale enten med kreditkort eller via din Paypal konto. Du kan desværre ikke betale via bankoverførsel.

Er der nogle fordele, hvis man er autoriseret autoværksted?

Ja, som autoriseret værksted får du en række faste fordele. Ring til os på 38 74 04 48 og hør mere.

Kan jeg få rabat?

Desværre ikke. Alle vores priser er faste priser og indeholder fri fragt og fuld returret.

Levering

Kan I sende til lande, der ikke findes på landelisten?

Ja, det kan vi godt. Du bedes da venligst sende en mail til vores kundeservice på: sales@autoparts24.eu. Vi vil herefter sende dig et tilbud.

Kan jeg hente reservedelen på jeres lager?

Nej, reservedelen kan desværre ikke hentes personligt. Vores lagre ligger i hele Europa, og din reservedel sendes med vores fragtdistributører direkte til dig.

Hvor hurtigt kan jeg få varen?

Vores standardlevering er 2-5 hverdage. På mange af vores reservedele, har du mulighed for at vælge ekspreslevering, og du vil modtage din reservedel indenfor 1-2 hverdage.

Min ordre

Kan jeg nå at annullere min ordre?

Når din bestilling er bekræftet, kan vi desværre ikke annullere din ordre. Alle ordrer afgives elektronisk til vores leverandører, og afsendelse af varen sker kort tid derefter. Du kan altid nægte modtagelse af din pakke og oprette en returnering på www.autoparts24.dk. Så vil der blive foretaget en tilbagebetaling til dig – fratrukket returforsendelsen - når pakken modtages retur og behandles på returlageret.

Hvad er en ordrebekræftelse?

Når du har lavet en bestilling på vores hjemmeside, vil du automatisk modtage en mail med din ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen er din kvittering på at din bestilling er modtaget. Du vil modtage fakturaen for dit køb, når din bestilling er afsluttet hos os.

Kan jeg ændre adressen, efter ordreafgivelse?

Din bestilling og afsendelse behandles meget hurtigt, og det er derfor ikke er muligt at ændre leveringsadressen efter ordren er blevet gennemført.

Kan jeg tilføje flere varer efter bestilling?

Efter du har afgivet og afsluttet en ordre, er det ikke muligt at tilføje flere varer. Du skal derfor blot oprette en ny ordre. Vi kan ikke garantere, at disse to ordrer sendes samlet, da vi benytter forskellige lagersteder, samt leverandører og transportører.

Returnering

Hvordan gør jeg, hvis jeg ønsker at sende varen retur?

Ønsker du at returnere varen, skal du oprette en sag på vores hjemmeside via din konto. Vi vil herefter behandle din sag, og du hører hurtigt fra os.

Reklamation

Hvad er garantien/reklamationsretten på min reservedel?

Dit køb er omfattet af købelovens mangelsregler, herunder reglerne om reklamation. Handler du som privatperson, har du altid 2 års reklamationsret, og som virksomhed 6 måneder. Du kan få yderligere information i vores salgs- og leveringsbetingelser.

Europas største marked

Altid garanti og returret

Alle priser er inklusiv fragt